@ekalhaikal_ Ahmad Haikal

Smile It is the key that fits the lock of everybody’s heart, Sweet smile, sweet life smile curve that sets everything💖 Alhamdulillah for everything💫

@ekalhaikal_ photos and videos

Yesterday

let your smile change the world but don't let world change your smile😊

350
2 weeks ago

Impian tidak akan terwujud dengan sendirinya.kita harus segera bangun dan berupaya untuk mewujudkanya teruskan melangkah demi mencapai kerjayaan dan impian😊💕

250
2 weeks ago

berusaha untuk capai impian, peluang kedua ada didepan mata, capai dan terus melangkah maju😊💌💕

250
3 weeks ago

hati saya ibarat aiskrim, senyuman awak pula ibarat matahari, sebab tu bila awak senyum saja, terus hati saya cair😊💗

340
4 weeks ago

hidup bukan tentang mendapatkan apa yang kita inginkan, tetapi tentang menghargai apa yang kita miliki dan sabar menanti apa yang menghampiri, bersyukurlah dengan apa yang kita miliki, bukan hari ini, tetapi bersyukur untuk selamanya😊💖

390
4 weeks ago

orang kata rindu itu cinta ada kata rindu itu tanda sayang tapi saya kata rindu itu tanda menghargai seseorang yang kita sayang😊

520
5 weeks ago

Dengan bersyukur akan menjadikan kita lebih Bahagia😊

330
last month

awak saya nak tanya, rumah apa yang paling indah, rumah paling indah adalah rumahtangga yang bakal kita bina😊💖

510
last month

pandangan disini sangat indah, tetapi indah lagi pandangan cinta kita😊💖

421
last month

tak perlu pakai benda mahal, cukuplah kemas dan teratur😊

460
last month

bahagia itu hadir bukan kerana kita ada semua benda, tetapi bahagia bila kita bersyukur dengan apa yang kita ada😊

480
last month

andai ku tulis namamu di awan, angin akan membawanya, andai ku tulis namamu di persisiran pantai namun dibawa oleh ombak pantai, andai ku tulis namamu dihatiku akan ku kunci untuk selamanya😊

430
last month

awak tak penat ke, sebab sepanjang hari awak asyik berlegar legar dalam kepala saya😊💜

360
last month

Anda berjalan jalan melalui hidup lebih mudah dengan senyuman yang ceria di muka anda😊

510
last month

Apabila seseorang muncul dalam mimpi kita, bermakna dia Serdang merindui kita😊💕✨

370
Nov 2019

apa beza awak dengan instagram, instagram semua orang boleh log in, awak seorang je saya boleh log😊💖

410
Nov 2019

awak ni architect ke, sebab awak dah bina cinta di hati saya😊💙

500
Nov 2019

Payung itu memang tak boleh menghentikan hujan, tetapi dengan payung itu kita mampu berdiri di dalam hujan tanpa kita kebasahan, begitu juga dengan ujian dan kesabaran ia mungkin tak memberi kita kemenangan, tetapi ia mampu memberi kita kekuatan dan pengajaran, bersyukur dengan rahmat allah, insahallah semoga allah mempermudahkan urusan kita dan semoga perjalanan kita dipermudahan, insahallah kita akan rasa nikmatnya bahagia, insahallah syukur alhamdulillah, syukur dengan rahmat allah syukur dengan ujian dan nikmat yang allah berikan untuk kita, syukur alhamdulillah, syukur untuk segala galanya😊💖

440
Nov 2019

awak orang mana, kedah, saya pun kedah, kedah belah mana tu, kedahlam hati awak😁💖

390
Nov 2019

walaupun makanan ini sedap, tapi sedap lagi makan bersama awak, awak suka makan apa, apa apa je, yang penting makan bersama awak😊

540
Nov 2019

Awak tahu tak apa beza antara posmen dengan saya, posmen hantar surat ke rumah awak tapi saya hantar hantaran kat rumah awak😊💖

520
Nov 2019

Dari mata turun ke hati, dari hati lahirnya rasa cinta, dari cinta terzahirnya kasih, dari kasih terikatnya rindu, indahnya mengenalimu, Di mata orang lain Awak mungkin biasa biasa, tapi di mata saya, awak sangat istimewa buat saya, insyaallah saya akan jaga awak dan bimbing awak hingga ke Jannah dan susah senang saya tetap untuk awak, saya tetap terima kekurangan, walaupun awak tak sempurna di mata orang lain, tetapi awak tetap sempurna di mata saya dan hubungan kita tetap sempurna, walaupun awak tak cantik, saya tetap terima, tapi yang paling cantik adalah saya tetap ikhlas dan terima awak seadanya, saya sentiasa bersyukur dan saya sentiasa rindukan awak dan saya rasa bahagia bila bersama awak, saya sayang awak buat selamanya😊

850
Oct 2019

awak jangan kerap keluar malam ye, habis kalau awak tak keluar malam yang awak tiap tiap malam datang dalam mimpi saya tu apa, saya tahu awak selalu mimpikan saya, sebab awak rindukan saya, saya pun selalu rindukan awak, awak saya taknak rindu awak dalam mimpi je, saya nak hari hari dan ke mana sahaja saya rindukan awak sampai bila bila😊💕

540
Oct 2019

Awak nak tahu apa beza awak Gan Powerbank, Awak ada nampak Powerbank saya, awak tak perasan ada tulisan kecik kat Powerbank saya tu, macam tu lah awak tak perasan saya ada dalam hati awak, Powerbank saya tak cantik mana pun, tetapi saya hargai, seperti saya hargai awak dalam hidup saya😊

640